vineri, 4 octombrie 2013

#asasishow.

Din trairile unui fan-part. II.

 Nici nu stiu cu ce si cum sa incep. Cand ma gandesc la concertul de aseara ma pierd in emotii si ganduri minunate. Am gasit formula fericirii si am oprit timpul in loc.
 Eram in unul dintre acele momente in care mii de ganduri te apasa. Intrand in sala parca, prin minune, am uitat de tot, de toate grijile si problemele de zi cu zi. Cornel ne promitea ca o sa fie ceva maret si de neuitat; la diversele emisiuni la care era invitat,spunea ca ne va ajuta sa descoperim formula fericirii. Eram super curioasa si nerabdatoare.
  A fost o seara plina de zambete. Bratarile colorate care se vad in poza au fost "licuricii" fericirii. Fiecare a primit cate una la intrare si s-au aprins tocmai cand trupa VUNK  a intrat pe scena. Bratarile "dansau" si ele pe ritmul muzicii si se vedeau genial in sala.
  In timpul melodiei "Pierderea lor" am impartit respect intre noi. :) Niste baloane uriase pe care scria "RESPECT" au patruns in public. Respectul plutea in aer. Este pentru prima data cand vad atatia oameni necunoscuti intr-o sala, oameni care se respecta.
  Pe acordurile fine ale piesei "Noptile trec, doar visele raman" luna a coborat in jos linistita si zambareata. Alexandra Usurelu era superba.

 Au fost momente unice, cu care nu te intalnesti in fiecare zi. Mai rar vezi la un concert cereri in casatorie. Au fost invitate speciale: Alexandra Usuelu, Loredana, Andra si Mirabela Dauer. Am jucat si teatru la concert, ne-am jucat de-a actorii. Publicul din partea de jos a salii trebuia sa ramana nemiscat impreuna cu trupa timp de 30 de secunde,iar cei de sus trebuiau sa faca poze pentru a putea dovedi ca noi intr-adevar am oprit timpul in loc.
 Am aprins si artificii pe tavan,nici nu se putea altfel. Mai spre sfarsit trupa a cantat o piesa care iti dadea o puternica incredere in tine si..in cei din jur. "Cred in tine,crezi in mine!."-Nimeni ca mine.
  Concertul a fost foarte bine pus la punct, de la lasere si lumini pana la idee si concept. A fost spectacol in adevaratul sens al cuvantului.

 De la concert am plecat cu zambetul pe buze(si mult mai optimista si increzatoare). Fiecare am fost eroi, am avut locul si rolul nostru in concert. Multumim Vunk si intregii echipei pentru show-ul oferit!

 P.S.: Prima zi dupa concert. Cine se scoala VUNK-uit, departe ajunge. :)
 Bratara mea inca mai licareste, zambesc. Toata lumea din jurul meu este morocanoasa, doar eu sunt cu zambetul pe buze la 7:45. Acum inteleg totul...au si ei nevoie de formula fericirii, nu au fost aseara la concert, au pierdut, si-au pierdut zambetul...Le povestesc tuturor prietenilor de sentimentul pe care l-am trait la concert, schiteaza un zambet cald pe fata:obiectiv atins!
  00:03. Bratara primita de la concert parca e singura dovada a ceea ce s-a intamplat aseara. Si marea bucurie este ca inca mai clipoceste.
                                                                   Fericirea clar salveaza Romania!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu