luni, 4 iunie 2012

Mersi!

Îţi mulţumesc:-pentru ca exişti.
                     -pentru ca zi de zi îţi aranjezi zâmbetul tău minunat pe faţa.
                     -pentru ca mă faci sa-mi rujez zi de zi zâmbetul pe faţa.
                     -pentru ca,deşi uneori sunt tristă,mă faci mereu sa mă simt mai bine atunci cînd îmi apari în cale.  
                     -pentru ca îţi pasa.
                     -pentru ca eşti atît de special.
                     -pentru ca ai cei mai frumoşi ochii.
                     -pentru ca mă faci sa tremur cînd te vad.
                   
Deşi nu am curaj sa mă uit în ochii tai,sa ştii ca ţin mult la tine.Şi fiecare clipa petrecută alături de tine este unică.
                                      [Tuturor celor care m-au făcut sa zâmbesc măcar odată şi..inclusiv lui.]
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu