joi, 21 iunie 2012

I loved being a BOBOACĂ!

  S-a terminat primul an de liceu.
  Timpul a trecut destul de repede şi am învăţat sa percep lucrurile diferit faţa de cum le vedeam acum un an.Am învăţat ca prietenia înseamnă mai multe lucruri şi se poate demonstra prin şi mai multe feluri decît ştiam eu.Pe parcursul acestui an caştigat multe persoane de preţuit...
  Nu cred ca voi uita niciodată prima zi la liceu.Emoţia se citea pe chipul fiecărui coleg nou.Era un nou început! Și noile începuturi mereu sunt grele.
  Cu ce am rămas după un an de liceu? Prieteni noi, amintiri, multe cunoştinţe acumulate.Pentru că toţi ne-am schimbat în acest an, deşi poate nu o acceptăm, totul s-a schimbat în jurul nostru odată intraţi în acest liceu. Și-a pus amprenta asupra noastră şi ne putem considera cu adevărat integraţi deabia acum, după un an şcolar  în care am cunoscut (aproape) toate părţile bune, dar şi  rele ale liceului.Sper doar că a 10-a va fi cel puţin la fel de…colorată.
Și…”I loved being a BOBOACĂ!”


Sursa: coW;CNMV.
                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu