sâmbătă, 16 februarie 2013

Cu glas de argint te roagă s-o asculți...

 


Plânge o chitară, lângă inima mea. 
Cu glas de argint te roagă s-o asculți.
Plânge despărțirea noastră, 
Plânge c-ai putut să uiți 
Ca pe-un lucru neînsemnat iubirea♥.
Plânge despărțirea noastră,
Plânge c-ai putut să uiți
Ca pe-un lucru neînsemnat iubirea♥.
Rămân doar singur.
Pe drumul meu,
Să plâng în taină:
Ce-am pierdut, să-mi pară rău
Să nu mai cred nici în cuvinte,
Nici iubiri la infinit
Să înțeleg c-a fost un joc,
Un joc și s-a sfârșit.
Să nu mai cred nici în cuvinte,
Nici iubiri la infinit
Să înțeleg c-a fost un joc,
Un joc și s-a sfârșit.
Și pentru tot,
Acum' eu te iert,
Nu cred să aibă niciun rost,
Ca să te cert.
Acum te rog:
S-asculți chitara.
Îți cântă ție,
Vrea să îți spună
Că poți glumi într-o iubire,
Dar nu iubi în glumă.
Atât te rog:
S-asculți chitara.
Îți cântă ție,
Vrea să îți spună
Că poți glumi într-o iubire,
Dar nu iubi în glumă.


P.S.:Aseara la "Romanii au talent" un baietel numai de 14 ani,Adrian Aron a uimit audiența în preselecțiile de la Românii au talent.Puștiul a cânt la chitară o melodie compusă de tatăl lui, un medic militar plecat în Afganistan.

http://www.youtube.com/watch?v=GFAffDDev5c

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu