duminică, 3 februarie 2013

Zambeste,esti un norocos!


 "Daca va treziti dimineata si sunteti indeajuns de sanatos,sunteti binecuvantati fata de milioanele de oameni care nu vor supravietuii pana la sfarsitul saptamanii.
  Daca aveti mancare in frigider,haine cu care sa va imbracati,un acoperis deasupra capului,un loc unde sa dormiti,sunteti mai bogati decat 75% din populatia lumii.
  Daca va tineti capul sus cu un zambet intiparit pe fata si sunteti cu adevarat multumiti,sunteti binecuvantati pentru ca majoritatea oamenilor ar putea face asta si totusi nu o fac."-Autor anonim

 Randurile de mai sus m-au pus pe ganduri.Acum o sa incerc sa nu mai plang din nimicuri. Chiar ma consider norocoasa. Sunt sanatoasa,am o familie care imi este mereu alaturi,o locuinta care ma fereste de ploi si frig,o perna unde sa-mi ascund visele,animalute de companie care sa-mi reaminteasca cat de frumoasa e viata,prieteni care sa imi fie aprope in momentele in care deciziile nu se pot lua singure;deci...de ce ar mai trebui sa plang?
 Inainte sa mai plangi pentru baieti/haine/telefoane/etc. Gandeste-te de doua ori!Tu ai ce altii doar viseaza.Tu esti bogat nu pentru ca ai Iphone,nu pentru ca te imbraci cu haine de la Zara,H&M,Stradivarius;ci pentru ca esti sanatos,pentru ca ai o familie care te iubeste,pentru ca ai o viata pe care Dumnezeu ti-a dat-o nu pentru a te smiorcai,ci pentru a te bucura de ea.

 La fel ca mine,esti un norocos. Acum,poti zambi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu